piątek, 16 października 2015

Plany na wakacje !

Hej cześć czołem !  ♥

Zgodnie z obietnicą i z waszymi prośbami wreszcie robię post o... Moich planach na wakacje ! yeah !.

Więc tak kochani, zostało nam jeszcze tylko 4 dni w sumie to 3 bo u mnie w szkole jest tak, że w czwartek mamy zakończenie roku takie rozdanie nagród za sport itd. a w piątek za naukę i rozdanie świadectw po prostu żeby było szybciej ale w sumie to i tak siedzimy na tym apelu wieki... Ale okej ! Więc jestem już po zakończeniu roku szkolnego mam to świadectwo i co dalej ? Co z dwoma miesiącami odpoczynku ?  Jeszcze zimą miałam z Oliwią fazę na kolonię , szukałyśmy wielu kolonii za granicę serio przeleciałyśmy już chyba cały internet wreszcie znalazłyśmy ofertę ale gorzej z rodzicami, jak ich przekonać ? Niestety nam się to nie udało ale... miałyśmy asa w rękawie. Jakiś czas temu Oliwia była w koleżanką na kolonii fakt że w Polsce ale lepsze to niż nic. Kolonia organizowana jest z czerwone krzyża z tym, że my miałyśmy wpłacić tam pełno sumę(1.000zł) i jedziemy ! . Okej rodzice się zgodzili, kolonia zarezerwowana i nagle Oliwia dowiaduje się że leci do Meksyku , rany co teraz będzie ? -.- pojadę sama ? Nie dam rady.. Ale jak sobie to przemyślałam to doszłam do wniosku, że nie mogę rezygnować z tej kolonii dlatego ze Oliv tam nie będzie. Za rok kończymy gimnazjum i wtedy się rozstaniemy na o wiele dłużej. Więc postanowiłam jechać sama. Jadę na turnus od 12 lipca do 25. Miejscowość Pogorzelica. Jadę w turnusie z takimi dziećmi nauczycieli tak mi powiedziała pani z ośrodka, więc cieszę się bo wiecie nie chciałabym jechać z taką nikogo nie obrażając patologią. Nie chcę żeby to źle zabrzmiało ale po prostu nie chciałabym się obawiać że coś mi zginie lub coś w tym stylu. Więc mam nadzieję, że poznam wielu ciekawych ludzi i po tych dwóch tygodniach wrócę pełna doskonałych wspomnień. ! Wyjazd o 6 rano z miejscowości Zgorzelec. Najgorsze będą pierwsze godziny w autobusie , zapoznanie się i wgl. ale dam radę kto da jak nie ja ? Heh.

Okej ! Wracam z kolonii i co dalej ? dwa tygodnie posiedzę w domu czy się ponudzę ? Watpię na pewno będę się spotykać z Darcią Tomkiem Wojtkiem i innymi znajomymi z klasy o ile oni w tym czasie gdzieś nie wyjadą. Mam plan że 1 sierpnia przyjeżdża do mnie przyjaciółka z Warszawy którą poznałam 4 lata temu na obozie sportowym od tej pory kontaktujemy się tylko za pomocą facebooka. ! Tak się cieszę, że ją spotkam no ale to tylko plany ciekawe czy się wszystko uda. Są też plany że odwiedzą nas znajomi z Mazur z tym też nie wiadomo. Nie wiem kiedy Darcia jedzie do Frankfurtu ale obowiązkowo z nią też muszę zrobić kilka nocek ! W sierpniu rodzice jadą nad morze albo gdzieś na tydzień i zostaję w domu sama z siostrą haha będzie się działo :) Nie no ale bez szaleństw rzecz jasna :P

A wy jakie macie plany na wakacje ? ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz