piątek, 16 października 2015

Aktualizaja włosowa - stan włosów po wrześniu i ich pielęgnacja.

Dzisiejsza aktualizacja włosowa dość nietypowa dla mojego bloga bo w lokach. Moje włosy Są raczej proste z tendencja do lekkiego miejscowego falowania. Ułożone na wilgotno (gniecenie przy suszeniu, francuzy, kłosy lub jak się okazuje j.w. opaska) są podatne na kręcenie. W dzień przed robieniem zdjęć umyłam włosy po czym wpadłam na YouTube na ciekawą metodę kręcenia włosów musiałam od razu wypróbować ;)

We wrześniu pielęgnacja była różnorodna, raczej dość odżywcza. Prócz gotowych produktów do włosów które przedstawię poniżej było również troszkę natury. Na początku miesiąca namiętnie stosowałam wcierkę z kozieradki. W połowie miesiąca dwa razy zafundowałam mimo włosom maskę z drożdży jedną z nich możecie zobaczyć pod tym linkiem http://celzacelem.blogspot.com/2013/09/cel-4-wosy-nie-zapominac-o-starym-i.html. Klasyczne olejowanie włosów olejem rzepakowym wa ramach akcji z anwen zamieniłam na olejowe serum. Jeśli z całej pielęgnacji miała bym wybrać kosmetyki lub rodzaj pielęgnacji  który zrobił na moich włosach największe wrażenie we wrześniu to znowu wychwalę pod niebiosa  szampon Herbal Care Skrzyp polny Farmona i odżywkę Nivea long repair do tego zestawu dochodzi serum olejowe konkretnie przed myciem i po wysuszeniu stylizacyjne i mam trio idealne ;) Najmniej szału zrobił szampon z  Isany do włosów suchych i łamliwych być może dlatego że moje włosy i skalp bardzo lubią szampony odświeżające.

Szampony 

 Alterra, Szampon do włosów matowych i zniszczonych Morela i pszenica

 Isana Hair Professional, Szampon do włosów suchych i łamliwych

 Farmona Herbal Care Skrzyp polny

 Marion maribell szampon ultra mocny fioletowy -

 

Odżywki

Gliss Kur Oil Nutritive, Odżywka do włosów ze skłonnością do rozdwajania

Odżywka Argan oil Joanna

Nivea long repair odżywka odbudowująca

Maski

Alterra, Maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych Granat i aloes 

Olejowanie

"serum olejowe" - olej rzepakowy + woda

Olej rzepakowy

Inne

Kozieradka

Gliss Kur Hair Repair, Serum (brak na zdjęciach)

drożdże - w formie maseczek

Stylizacja

lakier do włosów Be free line- zużyty - nie polecam

Isana Hair,  Suchy szampon do włosów

                          

ze swoich zbiorów we wrześniu nie użyłam ani razu maski wygładzającej                                Ziaja masło kakaowe, nafty kosmetycznej  oraz odżywek z farb

W październiku za cel włosowy stawiam sobie używanie nafty kosmetycznej średnio co drugie mycie w różnych kombinacjach na skalp i na całość Dodatkowo jako że skończył mi się olej rzepakowy zamierzam wypróbować coś nowego. Rozważam olej z pestek dyni (może przez to że wszędzie w sklepach widzę dynię;) lub ryżowy. 

Już niedługo na blogu pojawi się metoda którą nakręciłam loki powyżej, mój przepis na krem z kalafiora. Bardzo chcę zrobić serię postów o produktach dobrych składowo które polecam mam nadzieję że na czasie powstanie pierwszy post o tej tematyce;) W wolnej chwili zapraszam Was na mojego Facebooka https://www.facebook.com/pages/Cel-za-celem/153105761555332 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz