piątek, 16 października 2015

Cel 3 włosy - Uzupełniać braki w sprawdzone lub dobrze recenzowane produkty - czyli nowości włosowo-kosmetyczne.

Jako że aktualizacja włosowa kosmetycznie świeciła pustkami a uratowały ją wizualnie tylko produkty zużyte dzisiaj przygotowałam dla Was nowości którymi zapełniłam pustki. Część z produktów kupiłam jako sprawdzone, część to produkty które zakupiłam dzięki dobrym opinią którymi cieszą się w internecie. Wszystkie kosmetyki prócz (suchego szamponu)

 są do włosów zniszczonych, mimo to że moje już takimi nie są, takich produktów jestem pewna na swoich włosach. Zanim zniszczyłam swoje włosy (moja włosowa historia) też używałam takich kosmetyków ;)

 Alterra, Szampon do włosów matowych i zniszczonych Morela i pszenica - używałam go po keratynowym prostowaniu włosów (listopad 2012). Postawiam sobie za cel wypróbować wszystkie szampony z tej serii - udało mi się - ten przypadł mi najbardziej do gustu. 

 Isana Hair Professional, Szampon do włosów suchych i łamliwych - trafiłam na niego przypadkiem w internecie. Opinie ma mieszane choć raczej pozytywne. Skusiła mnie pojemność w stosunku do ceny, olej arganowy wysoko w składzie oraz to że ma mieć on zdaniem niektórych recenzujących właściwości prostujące włosy.

 Isana Hair,  Suchy szampon do włosów - i tu nie rozumiem samej siebie - suchy szampon skończył mi się na początku lata. Całe lato gdzie był mi nie wątpliwie potrzebny bardziej nie kupowałam go by kupić go w teraz... jedynie jak mogę to sobie wytłumaczyć to że latem częściej mogę sobie pozwolić na mycie włosów ponieważ znacznie szybciej wysychają. Co mogę dodać o produkcie? To że nie wiem już które to u mnie opakowanie musi o czymś świadczyć :)

 Gliss Kur Oil Nutritive, Odżywka do włosów ze skłonnością do rozdwajania  - odżywka ta chodziła za mną już od dawna odstraszała mnie niestety jej cena - bo jak by nie patrzeć jest to produkt o małej pojemności. Kiedy już zdecydowałam się na nią widząc w gazetce Dayil że jest w promocji - okazałą się być niedostępna, a że narobiłam sobie "smaka" zakupiłam ją za 11,90 ,- w osiedlowej drogerii. Mam nadzieję że będzie na poziomie Nivea long repair.

 Alterra, Maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych Granat i aloes  - Używałam jej na przełomie wiosna/lato 2012  sprawdzała się dobrze choć nie rewelacyjnie, urzekła mnie dopiero przy rozrzedzaniu z wodą. Wielkim plusem jest jej skład. Moje włosy są teraz w dużo lepszej kondycji niż wtedy więc myślę że mogę się bardzo pozytywnie zaskoczyć.

Biorąc pod uwagę kosmetyki powyższe oraz te które już miałam wcześniej najszybsze zakupy włosowe odbędą się w okolicach listopada grudnia. Uwaga !:) Dla zainteresowanych niepewnych przypadkiem trafiłam do Rossmanna na dwa dni przed końcem promocji.  Szampony  Alterra do jutra możemy kupić za 5,99,-  maskę i odżywki oraz suchy szampon z Isany w tej samej cenie ;)

Poniżej wita się z Wami moja nowa kuchenna przyjaciółka (również z Rossmannowskiej promocji z 34,99 na 29,99) - już szykujemy dla Was kolejne posty :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz